OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

onsdag 3 oktober 2012

Tub till yoga-mattan

 Jag har sytt en tub till min yogamatta av ett byxben, väldigt snabbt och smidigt gick det att göra den.


 Har dekorerat med lite spets o tofsbollar.


 Man klipper av ett byxben i lagom längd, syr på ett tyg till botten.


Syr en kanal högst upp så man kan trä i ett snöre för att stänga tuben, här har jag skarvat med ett annat tyg för byxbenet var inte tillräckligt långt (gjorde inget blev bara ännu snyggare). Good Luck! Kramar till everybode




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!