OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

fredag 12 oktober 2012

PenPot

 Denna söta penn-burk har jag skapat av en konservburk. Sedan är det bara köra på principen "man tager vad man haver".


 Tyg, spets, lim, tejp, självhäftande dekorationer (från netto) rosetter mm mm.


Som jag sagt tidigare: Endast fantasin sätter gränser, allt är tillåtet. En sprakande färgklick på mitt databord,
man blir riktigt glad av den. Ha det gott o kramar till everybody.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!