OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

onsdag 31 oktober 2012

BLOGGBYTE

Hej alla vänner! Vill bara upplysa om att jag strax kommer att byta blogg. Denna blogg kommer naturligtvis att finnas kvar så ni kan se äldre inlägg och så. Den nya bloggen kommer att fortsätta i samma anda som denna bara ett "nytt namn och ny adress".  Anledningen är helt enkelt att jag inte var nöjd med namnet det kändes inte som mitt eftersom jag hela tiden hittade nya hemsidor o butiker mm med samma namn. Hoppas att denna övergång kommer att fungera bra och att det inte är till för mycket besvär med ändringen. Tack o kramar till everybody.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!