OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

lördag 13 oktober 2012

Anar ugglor i mossen

 Ja, då har man testat något nytt igen. Virka ugglor denna gång. Det gick väl sisådär, får finslipa mina skills.


Tänkte använda dom till nyckelringar kanske. Än så länge ser dom lite roliga ut (måste öva mer).Den gröna har jag redan givit bort till lilla Elvira, hon klagar minsann inte utan lekte glatt med ugglestackarn. Nä nu går jag o lägger mej är så trött,vet att det är lördag men det hjälps inte. Ha det gott o kramar till everybody.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!