OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

lördag 29 september 2012

Lite lyx till mej

 Här är min nya halsduk som jag virkat av mohair-garnet. Ursäkta det dåliga ljuset men jag får skylla på vädret.


Tofsar har jag oxå gjort (haha syns ju knappt) Lägger in bättre bilder när det ät ljusare väder så halsduken kommer till sin rätt. Om jag tar med blixt så bli bilden alldeles för blek, stämmer inte alls överrens med verkligheten. Nåja, gosig blev den i alla fall. Kramar till everybody.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!