OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

torsdag 13 september 2012

Furulunds Modetyger

 Gjorde en liten tripp till västerås idag och besökte furulunds tyger. Köpte lite smått o gott där, ska inte avslöja riktigt än vad jag har för planer. Men i alla fall så var jag jättesysugen när jag kom hem så jag sydde 2 lampkjolar. Här är en grönblommig till Idas rum.


 Volangen nertill tål att tittas lite närmare på, den är ju för söt.


Den här ska jag ha i köket bland allt annat prickigt o blommigt o rutigt o ja gud vet vad det är för mönster på allt. Ha det gott så länge o kramar till everybody.


3 kommentarer:

  1. :o och inte hälsa du på den manmalediga och barnet ;) här finns de alltid kaffe :) kram faster

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förlåt kära Matilda, ibland hinner jag inte hade bråttom att hälsa på far oxå. Reser till älsklingen nästa vecka o då blir det ju inget. Jag får sätta upp en Matilda-dag o ägna den åt dej :) kramar till dej o lille Jakob.

      Radera
  2. Skoja <3 han är ju bara några veckor :) tar ett tag innan han är 180 och för tung för att ha i knät :p de hinns med ! Kram kram ha dr så bra i Askersund

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!