OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

fredag 14 september 2012

En mys-kopp

 Om ni har en vacker tékopp med fat eller kaffekopp för all del, så har jag ett tips: Lägg ett värmeljus i koppen och dekorera fatet med allt möjligt gulligt som pärlor, knappar, stenar, snäckor, fjädrar, blommor. Endast fantasin sätter gränser.



Min värmeljuskopp fick vara med på instagrambilden "tea for two". Javisst ja om ni vill följa mej på instagram så har jag namnet "smaskie".


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!