OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

lördag 22 september 2012

Cake-pops och ansiktsmask

 Dom här cake-popsen bakade jag igår. Blev inte så mkt bloggande, vi hade fullt upp med fredagsmyset. Bollarna är i alla fall bakade på kladdkaka som man rullar till bollar, har på smält cholkad på toppen o doppar i strössel. Myms!


När man ätit massa choklad så blir ju huden finnig o ful, så det blev massa ansiktsmasker på det hihi. Idag ska Jen o jag göra snickerskaka, lägger in bilder senare. Javisstja har beställt en hushållsvåg som har kommit till posten redan, ni får se bilder på den oxå så fort jag hämtat. Ha det gott så länge o kramar till everybody.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!