OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

tisdag 18 september 2012

Bara massa regn

 Regnet vräker ner ute o här inne sitter jag i värmen o virkar. 2 fantasypumpor har det blivit.


 Plötsligt fick jag en idé o virkade servettring med blomma på. Det ska jag duka med på fredag när vi ska äta god middag älsklingen o jag.. Javisstja glömde tala om att jag tog tåget till min rarig igår.


Så här ser det ut kring servetten. Ha det gott nu ska jag göra mej i ording o fundera ut middag, senare åker vi in till Askersund o shoppar lite (garn antagligen :)) Kramar till everybody.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!