OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

lördag 8 september 2012

2 grejor

 Det här har jag sytt det senaste dagarna. En tyglåda till fjärrkontrollerna, hade dom i en sstörre trälåda innan som såg ut som en bok, men den var så stor o tog upp så mkt av bordet så jag sydde denna istället. Rätt söt.


 Så här ser den ut inuti. Har sytt in täcke emellan tyglagren så den blir lite stadigare.


 En grej til. Den här enkla väskan sydde jag i all hast.


Jag behövde nåt att ha mina virkgarner i. Innan hade jag dom i en plastpåse och det såg inte så fint ut där det låg i soffan. Ha det gott o kramar till everybody.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!