OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

fredag 24 augusti 2012

Vedtravning mm...

 3 små maränger.


 Och en hallonkaka, det är vad jag hunnit med mellan allt annat roligt vi gjort älsklingen o jag.


Igår travade vi ved i flera timmar så nu är det fullt i vedboden. Från en sak till en annan, har blivit erbjuden en ny lägenhet som jag ska gå och titta på på tisdag. Den är lite dyr men vi får väl se den kanske är värd sitt pris. Ha det gott. Kramar till everybody.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!