OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

fredag 17 augusti 2012

Till Mej...

 Fredag betyder alltid massa ärenden. Har sprungit på stan hela förmiddagen. Helt slut blev jag så jag köpte blommor till mej själv, lite fredagsfint.


 En rosa plåtkanna som jag pimpade upp med lite spets o band.


 Den här salladsskålen i perfekt storlek hittade jag på Åhléns.


 Köpte även diadem med lite blommor o pärlor som jag antagligen kommer att använda till annat.


Lunchen blev lite sen så jag gjorde en liten sallad eftersom vi ändå ska äta middag om ett par timmar. Ha en mysig kväll med mycket fredagsmys. Kramar till everybody




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!