OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

måndag 27 augusti 2012

Det var den helgen

 Det här är vad jag hunnit med under helgen framför tv:n. En prinsesstårta.

 Cupcake.


 Donut.


Här är hela gänget. Jo, virkade en rosa pumpa till Jennifer men den glömde jag fota. Självklart har vi gjort lite annat oxå. Vi har shoppat, ätit god mat, sett på filmer, ätit godis o snacks o umgåtts o bara mysit tillsammans. Men nu är jag hemma igen, känns både tråkigt o lite kul på samma gång, tråkigt att lämna älsklingen men kul att återse ungdomarna efter en vecka. Kramar till everybody.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!