OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

onsdag 22 augusti 2012

Bakelsevirkning

 Jag vet inte om ni kommer ihåg att jag beställde en bok som heter "virka liten kaka", i alla fall så har jag virkat nu och detta är resultatet.


Har redan sålt allt men ska naturligtvis göra fler. Ha det gott , nu ska jag och älsklingen se på Dallas. Kramar till everybody.


1 kommentar:

  1. Hejhej!

    Tack så mycket. Vad roligt att du tycker mönsterna är lätta att förlja, det är meningen :)
    Så fin de blev!! och handledsvärmarna va och så jätte söta.

    Ha de så bra Kram Cina

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!