OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

söndag 12 augusti 2012

Änglar känns alltid rätt

 Morgonpyssel har det varit här. Hittade en ram som jag målade vit, den är köpt på ö&b en gång i tiden och var grön från början. Sen var det bara att hitta en passande bild och den fann jag på nätet förstås så jag skrev ut den. Spetsrester har jag gott om så jag klädde spets runt kanterna på insidan av glaset, lite tjockt blev det men det funkar. Sidenrosorna satte jag fast med nål. Vips så blev det en liten underbar tavla att titta på.


Ha en underbart skön söndag mina vänner. Kramar till everybody.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!