OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

fredag 6 juli 2012

Lite pics from my place

 Eftersom jag inte har något färdigsytt att visa för tillfället. Så kan jag visa lite bilder på smådetaljer från mitt hem. Den här fjärilsljusslingan köpte älsklingen till mej häromdagen.


 Dom här fina vinglasen fick jag i födelsedagspresent.


 Krimskrams på vardagsrumsbordet.



 Blomtavla.


 En älva som jag köpte i Rönneshyttan som min syster ska få.


 Rosenknoppar i vitrinskåpet.


 Egendekorerade askar.


 Rosor o rosa ljus.


 Rosor i en strut.


 Idas torkade stydentrosor.


 Krimskrams på väggen.


 Torkade rosor som jag fått av älsklingen en gång i tiden när jag fyllde 40.


En välkommenprydnad vid entrén. I hope you enjoid it. Kramar till everybody.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!