OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

fredag 15 juni 2012

Pimpning på gång

 Här har jag målat Evelinas (en väninnas dotter) spegel.


 Och limmat på lite hjärtan o prinsesskronor.  Hon ville nämligen pimpa upp sitt rum o tyckte jag kunde hjälpa till.


 En vägglampa har jag oxå målat om och skärmeen är omklädd med tapet. Synd att jag glömmer bort att ta foto innan på sakerna så man kan jämföra resultatet. Spegelramen var mörkbrun. Lampskärmen var beige och själva lamphållaren var i furu. Blev bättre tycker jag.


 Lite blombilder måste jag ju visa, dom blir så fina. Passa på när man har färska blommor hemma.


Kram på er alla vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!