OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

måndag 4 juni 2012

Lite shopping bara

 Växtriket besöktes idag och där inhandlades en efterlängtad pajform.


 En gratängform oxå.


 Den här lilla brödkaveln är köpt på ö&b men jag har målat den o limmat på tapet o spetsband, den var obehandlad innan ( som vanligt glömmer jag ta kort före).


 En stor kaffetermos behövs när studentfirandet närmar sej. Ida tar studenten och hon vill ha cup-cake party. Den här har jag klätt med tapet och lackat (få se hur länge det håller, studentfesten ut hoppas jag).


Färgglada marchmallows ska vi ha till cup-cakesen och mycket annat. Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!