OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

lördag 9 juni 2012

Äntligen en egen dator

 Nu har jag äntligen fått en alldeles egen dator. Jipii!
Här är bilder på cup cakes som syster och jag dekorerade till Idas student igår.



 Kan garantera att dom var lika goda som dom såg ut mums...


 Vaniljbullar hade jag ox bakat. Ingen fest utan Riittas vaniljbullar ...mums...


 Saft. Ett måste...


 Blommor o nallar o rosor o allehanda gosedjur.


 Rosor från moster fick Ida.


Sofia och Elvira njuter av cup cakes.
Inga bilder på Ida tyvärr. Hon får ha sin integritet ifred, lyssnar med respekt på det. Kram allesamman.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!