OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

lördag 26 maj 2012

Still Kicking

 Oj,det var längesen jag gjorde inlägg. Blir så när ungdomarna har mkt dataläxor att göra inför terminens slut mm mm. Jag har inte varit sysslolös utan haft fullt upp med diverse måsten och annat kul. Tex så har syrran o jag gjutit lite.







 Lite mosaik har vi oxå hunnit med.


Har även köpt en provdocka så nu hoppas jag kunna sätta fart med klädestillverkningen. Det var allt för ikväll, det blev visst lite sent. Lovar att vara bättre på bloggandet framöver. Ha det gott. Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!