OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

torsdag 3 maj 2012

My favorite things o lite virkat

 Idag tänker jag pynta mej själv med dessa prylar: Sidenrosen (är ett hårspänne som jag gjort), fjärilsarmband o ring med rosa sten. Mina favoriter just nu.


Testar virka blommor i olika modeller (här är 2) som jag ska sy på en klänning som jag ska tillverka när jag köpt ny symaskin (måste vänta på skatteåterbäringen först). Ha en skön o solig dag allesamman. Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!