OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

söndag 20 maj 2012

Grytlapp/filterhållare

 Stod i köket och grymtade för mej själv över att jag inte hade nån filter- hållare till mina kaffefilter. Dom låg på diskbänken o tog onödig plats. I samma stund fick jag syn på en grytlapp som jag köpt på ikea. Hihi vilken idé, grytlappen hade ju redan en ficka som kunde rymma kaffefiltren. Det var bara att sy dit en ögla i "rätt" hörn o vips så var det fixat.


 Så här såg grytlappen ut från början.


Självklart har jag dekorerat den så den blir "min egen" så att säja. Tänk vilka idéer man får ibland men det är ju kul om det blir bra, som den här gången. Ha det gott o kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!