OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

fredag 27 april 2012

Not much

 Har inte pysslat så mycket under veckan därav dåligt med inlägg. Vardagen slukar all tid just nu allt måste fixas innan min semester nästa vecka och det är det värt. Men lite rosenknoppar har jag på tork i alla fall.


 Måste visa det här söta armbandet jag köpt.


Väskan hittade jag på torget, urgullig och en bra inspirationskälla till kommande väskor som jag tänker sy.
Just nu är jag på jakt efter en ny symaskin för min gamla börjar protestera mer o mer. En provdocka skulle oxå vara bra att ha för jag tänker försöka mej på att sy egna kläder. Oj oj man har många planer, få se hur många man hinner fullfölja. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!