OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

fredag 20 april 2012

New Kitchen

 Har varit mindre aktivitet på bloggen nu i några dagar och det finns en förklaring till det. Jag har nämligen målat om i köket. Här är en bild på lilla kökshyllan som jag oxå målat om den var ju vit innan.


 Färgen heter light lilac från nordsjö, ifall ni gillar den tänkte jag. Den kommer inte riktigt till sin rätt på bilderna.


 I verkliga livet är det en helt fantastisk färg, den lyser upp hela köket. Nu är det riktigt mysigt att sitta vid köksbordet och ta en kopp kaffe och titta på väggarna :)


 Så här såg det ut före, lite mullvadsbeige.


Jag tycker det blev en förbättring och är supernöjd. :) Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!