OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

söndag 15 april 2012

Datakrångel

 Har inte kunnat göra så mycket inlägg för jag har haft problem med datorn.


 Nu är det fixat så jag testar att visa en fin tavla som jag köpte i fredags.


 Den är så färggrann o mysig.


Har fotat den hur många ggr som helst med dom här bilderna får räcka.
Har inte hunnit med så mkt pyssel heller för jag håller på att planera ett inredningsuppdrag som jag fått. Det ät mkt att tänka på med färger belysning o tema mm. Ha det gott Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!