OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

tisdag 13 mars 2012

Tillbaka till vardan

 Ja, då är man tillbaka från minisemestern igen. Veckan börjar med stress tyvärr. Allt måste fixas. Det är dotterns papper som måste fixas (jag är ju god man). Det är deklaration till överförmyndarnämnden, nytt p-tillstånd, aktivitetsersättning, kvitton hit saldon dit, läkarbesök - beställ färdtjänst. Plus på detta kommer papper om min bilkrock, skicka intyg hit kostnadsförslag dit, kanske blir det rättegång oxå. Nåja sluttjatat om detta nu gör vi nåt roligare.


Som till synes så har jag virkat en del mormorsrutor och fler ska det bli. Tänkte sy ihop dom till en väska. Sitter på kvällarna och varvar ner framför tv:n med denna sysselsättning. Om det är glest mellan inlägg så är det pga brist på tid, sorry. Hoppas ni tittat in inom kort ändå. Ha det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!