OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

onsdag 14 mars 2012

Little bit of shopping

 När jag ändå var i stan idag och utförde ärenden så passade jag på att gå in på guldfynd. Där fann jag söta små brickor som jag såklart inte kunde låta bli att köpa.





 Köpte även 2 koppar när dom ändå var till salu för 98 kr för 2 st.


 Cupcakes-motiv missar jag inte ;)


Kopparna låg i dessa ursöta askar och dom är ju i sej som prydnadssaker. Sådärja, dagens sysslor är fixade...eller...ja...man måste ju laga mat oxå. Lika bra att kicka igång med det då. Höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!