OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

onsdag 7 mars 2012

Just Fooling Around

 Känner mej inte helt 100% idag, så jag tänkte ta det lugnt och inte träna som jag först tänkte. Fotografering kändes som en lagom ansträngande aktivitet. Så här är först och främst en bild på mina naglar som jag är så stolt över.


 Närbild på ett deco-hjärta


 en till


 Prisma i fönstret.


 Hemligt lås...


 Lace...


 Lovely lace...


 Ljuspåse med angels o krusifix


 Vita pärlor är så vackert...


 Vas i fattigmanssilver med servetthållarhjärta på


Krokarna på källardörren. Ja det här var ungefär vad jag gjort nu på morgon, inte så mkt pyssel och annat eftersom jag inte orkar släpa på för många väskor på tåget. See you soon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!