OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

lördag 3 mars 2012

Har lekt igen

 Har skrivit ut massa bilder nu när jag äntligen fixat färgpatroner till skrivaren. Klädde om en glasburk som jag gjorde vas av.


 Jodå, det är Marie Antoinette på bilden. Blev riktigt romantiskt.


 Band, spets och pärlor fixar allt.


 Kasta aldrig gamla smycken, spar dom i en burk rätt vad det är så kan använda dom till sånt här tex.


 Har även klätt om en anteckningsbok och en ask.


 Använda som dagbok kanske.


 Nice...


Använda som presentask kanske.


Synd att limmet tog slut annars hade jag gjort så mycket mer. Tror jag har små ramar som ligger och skräpar nånstans...hm....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!