OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

onsdag 21 mars 2012

Äggröra

 Ville absolut inte gå och lägga mej igår kväll. Satt och dekorerade påskägg nämligen och tiden bara flög iväg som vanligt.


 Knappar, pärlor mm


 Hjärtformade knapparna är mina favoriter.




Jag använde dessa muffinformar och limmade på äggen, enkelt men ändå såå gulligt.
Kraam Riitta

1 kommentar:

  1. Vad kul att använda de fina muffinsformarna till äggen!
    Och du... jag menar inte att spets är töntigt...fniss... gillar spets i alla dess former och har en massa gamla fina spetsar i mina lådor... men JAG själv är ingen direkt spetsmänniska så en kofta med virkad spets på är kanske inte riktigt "JAG" men jag är inte sämre än att jag kan testa!
    För spets på koftärmarna blir det och så piccotvarv runt hals, framkanter ocj längst ner!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!