OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

måndag 19 mars 2012

1 meter

 Hehe, jo jag har sytt en docka till fast jag sa att jag INTE skulle göra det.


 Fick en sån rolig idé om att göra en riktigt stor docka. Hon är 1 meter lång nämligen.


 Hade inte så mycket tyg att jobba med så jag tog alla rester jag hittade och tråcklade ihop klänningen.


Mameluckerna blev lite annorlunda men det är bara kul när man inte följer ramen jämt. Hon får en egen stol att sitta på annars får hon inte plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!