OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

lördag 4 februari 2012

Städdag

 Skulle egentligen städa idag för vi har kalas imorgon, men mitt i alltihopa (som vanligt) så kom jag på att jag måste göra något med mina tomflaskor. Jag hällde vatten och karamellfärg i flaskorna och dekorerade dom med det som fanns tillgängligt. Lite färg så här mitt i vintermörkret.


Bilderna kanske talar för sej själva. Jag tycker det blev bättre i alla fall. Sen fortsatte jag med städningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!