OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

måndag 13 februari 2012

Som barn på nytt

 Klädde om locket på en låda idag.


 Den var alldeles för röd så jag shabbade till den lite.


 Vilken tur att man har familjemedlemmar som spelar instrument så man får deras gamla nothäften. Klädde om hela locket i noter först.


 Sen var det bara att limma på allt möjligt som man samlat på sej genom åren.


 Som prinsesskronan och hjärtat i trä har jag tänkt kasta flera ggr men som tur var sparade jag dom. Den var jätteroligt att sitta och limma o klippa, kändes som man var tillbaka på lekis hihi.


Vill även visa min dagbädd som jag fick hem idag. Ha en fortsatt skön afton så hörs vi igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!