OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

tisdag 7 februari 2012

Semester

 Igår tog jag tåget hem till älsklingen och nu sitter jag framför kaminen och ska läsa en bok. Tänkte vila upp mej ordentligt. Eftersom jag inte kunde ta med mej så mycket packning på tåget så blir det nog inget pyssel denna vecka, tänkte därför bjuda på lite foton  från hemmaplan så länge. Hoppas det är lite fröjd för ögat .


 Liten vårbukett får mej att längta till varmare tider.


 En plåtburk som jag dekorerat själv.


 Lite påskförnimmelser.


















I hope you like it. Ha det gott :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!