OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

tisdag 3 januari 2012

Smelly Bags

 Har just sytt några påsar igen. Tänkte att dom skulle dofta gott oxå så jag tog en vaxkaka som man har i såna här typ aromalampor och gnuggade in påsarna i det.


 Doften heter "nytvättat". Härligt trodde jag. Visserligen doftar det väldigt fräscht men...


 ...hela huset stinker som ett tvålinferno, smakar tvål i mun oxå.


 Nåja, man får vara glad att det inte stinker skit i alla fall.


 Blev mycket nöjd med påsarna annars.





 Här är alla jag hann med idag.


Har även budskapshjärtan på gång. Tack för mej för idag och ha en trevlig kväll. Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!