OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

onsdag 11 januari 2012

Sakta men säkert

 Kan inte utföra så mycket just nu när jag är skadad men har åtminstone virkad lite som tidsfördriv, kan inte bara glo i taket heller.


 Söta handledsvärmare med en massa knappar. Ska nog virka några till, har ju tid så att säja. Är sjukskriven i 4 veckor framåt.


Så här ser min bil ut, inte mycket för världen bara skicka till skroten. Få se när man vågar sätta sej bakom ratten igen. Fick skjuts hem från sjukhuset och kände mej lite osäker som passagerare, man litar inte riktigt på sina medtrafikanter längre, tyvärr. Man är ju aldrig 100% säker på att dom följer reglerna. Nåja, jag mår bättre fysiskt i alla fall. Kram så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!