OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

fredag 20 januari 2012

Ögongodis

 Gjorde i ordning en liten bricka idag.


 Plockade ihop lite från mitt vitrinskåp och annat.


 Den här kronan köpte jag ju häromdan.


 En sak är inhandlad idag och det är det här silverhjärtat.


 Köpte även denna söta lykta.


 Plockade ihop lite lyktor jag hade och hängde upp i taket, blev lite mys i mörkret.


Ställningen dom hänger i ska man ha i köket egentligen och hänga allehanda köksprylar i. I hope you like it. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!