OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

onsdag 25 januari 2012

Nisse-rea

 Var till Nisse här om dagen, dom hade utförsäljning pga av flytt.


 Hittade billiga brickor och köpte en drös av dom.


 Omkring 20 kr styck gav jag för dessa.


 Nästa projekt blir en tallrikshylla där jag ska ha alla brickor ( när jag blir frisk alltså).


 En paradhylla från Nisse. Ska sy ett fint tyg till den.


Slängde upp en liten hylla på vardagsrumsväggen oxå, få se om den får hänga kvar ett par dagar. Inte så nöjd med den. Nu blir det "vila" så jag läker ihop (ska skicka papper hit o dit om olyckan så man får lite ersättning, måste ju ha en bil åtminstone).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!