OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

fredag 30 december 2011

Stryka-på

 Har beställt en massa stryka-på bilder från www.butikvintage.se . Helt underbara bilder.


 Ska sy lampskärmar, tygpåsar, kuddar, dekorationshjärtan och annat som man kommer på under tiden. Fick idén av min kusin Iris, måste tacka henne för den. Visst har jag tänkt tanken innan men det var hon som fick igång mej så att säja.


 Har redan sytt nya lampskärmar till mina bordslampor.


 Har 2 st likadana men här är bild på en av dom.


Se så vackert det blir. Tänk om man hade mer tid så man kunde sitta hela dagrna och bara sy dessa underbara ting :) God fortsättning på det gamla året. Vi hörs säkert innan det är slut ;) Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!