OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

tisdag 27 december 2011

Ny Almanacka

 Det nya året närmar sej och därmed behövs en ny almanacka. Synd att jag glömde ta en "före-bild" på denna den var så svart o ful.


 Jag gjorde den mer personlig genom att limma på lite tyg och annat smått o gott.


 Spets och en tygblomma gör underverk.


 Knappar och pärlor blir pricken över i.


 Plockade även fram mina skolpärmar, dags att ta tag i pluggandet igen om jag ska bli färdig.


Arbetsplan. Bara sätta igång. Vilken dröm att få certifikat i "dekoratör" :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!