OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

torsdag 10 november 2011

Shopping in Motala

 Idag var vi in på Karlsson i Motala, där hittade jag denna roliga kaffeburk.


 Köpte även örngott för 10 kr styck, dom kan jag sy klänningar av till mina änglar.


 Köpte även en liten tébricka...


 ...den bestod av en stor témugg...


 ...ett litet fat till tésilen...


 ...en tésil...


 ... och en liten bricka att ställa allt på.


Fick även en present av älsklingen, en kettlebell på 6 kg. Dags att köra igång med träningen alltså ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!