OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

onsdag 30 november 2011

Personligt julkort

 Eftersom jag tycker att det inte finns fina julkort i min smak så får jag väl göra egna då. Självklart blir dom lite personligare, man kan ju välja tema efter personen man ger den till t.ex gå efter intressen och sånt. Den här var bara lite av ett prov, i min smak, ett julkort till mej själv skulle man kunna säja :)


 När jag ändå satt och kladdade med klister o.d så passade jag på att scrappa ihop en notebook till mej själv. Nu är en roligare att ha med sej.


Nä, dags att jobba ikapp med lönelistorna. Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!