OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

torsdag 3 november 2011

Börjar vakna ur dvalan

 Har varit sjuk med värsta förkylningen och har helt enkelt inte orkat sitta uppe och sytt på mina kära ängladockor. Så istället har jag legat ner och virkat och stickat lite. En mössa tex.


 Det blev en halsduk oxå.


Och några mobilfodral. Känner mej lite piggare idag så jag orkade masa mej till datorn och blogga lite. Hoppas jag orkar fortsätta med mina dockor imorgon. LÄGGER UPP BILDER HÄR TILL HÖGER PÅ VAD JAG HAR TILL SALU JUST NU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!