OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

tisdag 4 oktober 2011

Stor-shopping

 Syrran och jag var till Västerås igen. Jag hittade ett fint kakfat med 3 våningar o cupcakes, den måste jag ju bara ha.


 Fyllde den med mina muffins och andra godsaker som jag virkat.


 Hittade även bordstabletter med cupcakes på :)


 En kaffemugg till min samling.


 Ett fat som jag blev kär i.


 Lite upp-piggande höstmys. (ett tips: om ni handlar prydnadssaker så köp 3 i olika storlekar det blir finast så)


 Roliga och söta presentpåsar..


...med 3D-effekt på. Efter shoppingen åt vi en stor räkmacka på ett fik som grädde på moset så att säja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!