OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

fredag 7 oktober 2011

Pyssel hit o dit

 Har gjort lite allt möjligt på senare tid. Här en ny väska.


 En väska till. Garndekorationerna passar in så här på hösten det ger en lite värmande känsla.


 Ponshon är köpt, självklart måste jag lägga en egen touch på den med att sy fast virkade rosor.


 En kul syssla framför tv:n på kvällarna att virka blommor.


 Har STICKAT en halsduk, inte så förtjust i stickning men en halsduk klarar jag av. Förresten varför korvar sej kanterna inåt? Om det finns några stickmästare där ute får ni gärna höra av er om tips :)
Självklart har jag sytt fast blommor oxå ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!