OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

måndag 10 oktober 2011

Jaha, då var man där igen

 Har bestämt mej många gånger om att jag inte ska göra fler mobilfodral, men men om nån frågar efter dom så känner jag mej nästan skyldig att göra några. Dom förföljer mej som tuggummit under skosulan.








 Har även sytt en sk tubväska. Bra att ha allehanda prylar i eller som transport väska för garn mm. Jag reser ju lite då och då så den är bra att transportera allt möjligt i.


Virkade blommor på är ju ett måste nuförtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!