OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

måndag 5 september 2011

What I have done?

 Har virkat bilkörarvantar några kvällar i rad, igår blev dom äntligen färdiga.


 En mysig halsduk har jag oxå hunnit med.


 Tidigt i morse fick min bil spabehandling...


 ...innan "hälsoundersökningen" (besiktningen). Den gick igenom galant :)


Äntligen har jag hittat lagom stora pumpflaskor till duschen. Shampo, balsam, tvål. Nu slipper man jonglera med alla flaskor det är bara att pumpa på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!