OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

måndag 12 september 2011

Visiting My Darling

 Är hos älskling och hälsar på denna vecka. Han fick en liten present av mej, den var uppskattad :)


 Har sytt en "meganecessär" så jag ska få plats med allt mitt smink mm som jag har med mej varje gång jag reser.



Lite av innehållet.



 Har virkat mobilfodral.


 Glasögonfodral


 Pimpade upp det "gamla" fodralet lite oxå.


Har sytt en väska till en kär vän, det blir en överraskning (om hon inte hinner kolla in bloggen förstås)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!