OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

fredag 16 september 2011

Kakfat

 Vi åkte in till Askersund och handlade i morse, passade på att handla kakfat. Lagom stor för ca 8-10 muffins, ...hm...ge bort i julklapp kanske...




 Färggrannt o fint man blir lite glad av det.


 Funderar på att virka såna här. Får köpa en påse och titta lite närmare på hur dom ser ut.


Godiskuddar till barnrum hm tja varför inte. Få se vad jag hittar på ;)

1 kommentar:

  1. Hej jag heter Joanna är är 23 år.
    När jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppet hjärtat om mitt liv med diagnosen och allt vad det innebär för att folk ska få mer förståelse och insikt för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder.
    Finns även en dagens bloggtävling där du kan bli länkad inför mina 400-600 unika läsare/dag och andra spännande tävlingar med fina priser:)
    Så besök gärna min blogg:)
    kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!