OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT

OBS! OBS! BLOGGEN HAR FLYTTAT
Klicka på bilen så kommer du till min nya blogg för fortsättning. TITT IN

Välkommen!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning mm mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på :)

torsdag 25 augusti 2011

Ursäkta uppehållet

 Har inte blivit så mycket inlägg på några dagar. Beror inte på att jag inte haft att göra tvärtom.


 Ska sälja lite av mina verk nästa vecka så symaskinen har gått varm och virknålen likaså.


Får tyvärr inte annonsera om var och när. Efterfrågan på väskor är stor så jag kommer att ha mycket att göra framöver. Vi får se hur stor vinst det blir kanske får ta kontakt med skattekontoret. Vem vet det här kanske blir min framtida verksamhet, vore väldigt kul i så fall. Det får framtiden utvisa.

1 kommentar:

  1. Förstår att det är stor efterfrågan på väskorna, de är jättefina! Och smarriga bakelser också :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tack för besöket. Välkommen åter!